vrijdag 22 januari 2021

Bewust Zijn

Afgelopen week, in de vroege avond in ons dorp en met hond Kadhow op de scooter, kwam ik dit beeld tegen. Ik stopte even en maakte deze foto.

Het bracht me bij de gedachte van Bewust Zijn. We hollen wat af en het schijnt dat er nog maar een ding in de wereld en in het nieuws (dat altijd al oud is) is waarover wordt gesproken.

Dit moment was weer even genieten door stil te staan.

Me bewust zijn van hoe mooi de wereld is en hoe gelukkig ik ben. Het kloppen van mijn hart,

mijn in- en uitademen, het komen en gaan van mijn gedachten, de bewegingen van mijn gemoed. 

Fantastisch om te kunnen en mogen leven en te genieten van dingen die er, althans in mijn ogen, werkelijk toe doen.

Misschien eens ander en vooral positief nieuws.

 


Frans Captijn (Gangey Gruma) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten